مهم نیست که انگلیسیها و فرانسویهای دزد و جنایتکار و بی ریشه و بربر و بغایت وحشی که تا ۸۰ سال پیش هنوز زنان را میسوزاندند و کتاب قانون آنان "چگونه جادوگران را شکار کنیم" بود و پرچم انگلیسیها تکه پارچهای بود که یک ضربدر بر روی آن زده شده و تصویر شخصی که بر روی این ضربدر به آتش کشیده شده و در حال سوختن، نمایان بود، و امروزه تنها ضربدر آن باقی مانده، و ملکه آنان حتی نام خانوادگی نداشت و تازه پس از سال ۲۰۰۰ است که میبینیم یک نام خانوادگی و فامیل دروغین برای او ساخته اند، و از انگلیسیها وحشیتر، فرانسویها هستند که تا دهه ۸۰ هنوز از گیوتین برای بریدن سر استفاده میکردند،
مهم نیست این وحشیها در باره تاریخ چه بگویند، این تصاویر مربوط به زنان دوران امپراتوری جهان شمول صفوی است که تا ۳۰۰ سال پیش بر تمامی دنیا حکومت میکرد.
تا زمان قاجار و نخستین پهلوی این تصاویر بنامهای اصلی و بنام صفویها در موزههای لندن و پاریس قرار داشت، پس از آن تماماً جمع گشته و تا مدتها پنهان گشت و پس از فتنه ۵۷ و پایان حکومت ایرانی و در نتیجه بیصاحب شدن ایران، با بیشرمی بنام و تاریخ نداشته انگلیس و فرانسویها زده شد. شاهد این داستان، تصویر مادر شاه عباس است که هنوز در موزه لندن وجود دارد و نمونهای از زنان باشکوه زمان امپراتوری صفوی است که آنرا هم با یک توضیح کوتاه به خیال خود مخدوش کردهاند. مهم نیست انگلیسیها و فرانسویها چه بگویند، مهم این است که ایرانیان با این تصاویر به گذشته و تاریخی که از آنان دزدیده شده، نگاه کنند.
مهم نیست این وحشیها در باره تاریخ چه بگویند، این تصاویر مربوط به زنان دوران امپراتوری جهان شمول صفوی است که تا ۳۰۰ سال پیش بر تمامی دنیا حکومت میکرد.
تا زمان قاجار و نخستین پهلوی این تصاویر بنامهای اصلی و بنام صفویها در موزههای لندن و پاریس قرار داشت، پس از آن تماماً جمع گشته و تا مدتها پنهان گشت و پس از فتنه ۵۷ و پایان حکومت ایرانی و در نتیجه بیصاحب شدن ایران، با بیشرمی بنام و تاریخ نداشته انگلیس و فرانسویها زده شد. شاهد این داستان، تصویر مادر شاه عباس است که هنوز در موزه لندن وجود دارد و نمونهای از زنان باشکوه زمان امپراتوری صفوی است که آنرا هم با یک توضیح کوتاه به خیال خود مخدوش کردهاند. مهم نیست انگلیسیها و فرانسویها چه بگویند، مهم این است که ایرانیان با این تصاویر به گذشته و تاریخی که از آنان دزدیده شده، نگاه کنند.