فروردین ۱۶، ۱۳۹۳

نمایش مسخره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان بزرگ (افغانستان) امروز آغاز شد!


انتخابات ریاست جمهوری خراسان بزرگ که تحت اشغال انگلیس‌ها بزرگترین سرزمین کاشت تریاک گیتی‌ است، در ساعت ۰۷:۰۰ به وقت محلی در روز ۱۶ اسفند ماه سال ۱۳۹۳ خورشیدی برابر با ۵ آوریل ۲۰۱۴ آغاز شده است. انتطار می رود ۱۲ میلیون واجد شرایطین در ۲۸ هزار ستاد انتخاباتی رای‌های خود را به صندوق رای بیاندازند.

طبق برنامه این انتخابات تا ساعت ۱۶:۰۰ به وقت محلی ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز قابل تمدید می باشد. در انتخابات ریاست جمهوری هشت دلقک غربی شرکت کرده که سه دلقک نامزدها رقیب اصلی شمرده می شوند.

دو وزیرخارجه و وزیر دارایی پیشین افغانستان مهمترین دلقک‌ها می باشند. رئیس جمهور دلقک و خودفروش و میهن فروش فعلی افغانستان که دو دوره پیشین به اصطلاح رئیس جمهور بوده است، طبق قانون در این دوره انتخابات نمیتواند شرکت کند .





در صورتی که هیچ یک از نامزدها بیش از نیمی از آرا را به خود اختصاص ندهد، انتخابات به دور دوم که ۲۸ ماه مه خواهد بود، کشیده می شود که دو نامزدی که بیشترین آرا را کسب کرده باشند، در آن شرکت خواهند کرد.

در چند ماه اخیر تا نزدیک شدن انتخابات، مشخص شده است که ارگانهای امنیتی و ارتش هنوز آمادگی لازم برای جلوگیری از حملات وسیع تروریستی در کشور را بدست نیاروده است.

منبع: صدای روسیه




















هیچ نظری موجود نیست: