فروردین ۱۶، ۱۳۹۳

موشک هوا می‌کنم آی موشک هوا می‌کنم.... ! هند دومین از هفت ماهواره ناوبری را پرتاب کرد!!


در کشور‌های تحت چپاول، تسلط و کنترل انگلیس، مردم از فقر، عقب ماندگی، ویرانی، خشکسالی و نکبت رنج میبرند، و نمیتوانند یک دسته آفتابه را به طور مستقل بسازند!! ولی‌ در فضای خبری غربی، این کشور‌ها هی‌ ماهواره به فضا میفرستند و هی‌ موشک‌های اتمی‌ میسازند! و در علم فضا و اتم جز کشور‌های پیشرفته اند!!! پاکستان، هندوستان، ایران و جدیدا افغانستان که تنها کشور‌های جهان سومی‌ در دنیایی امروز میباشند، هر کدام هفته‌ای یک بار ماهواره به فضا میفرستند! 

به گزارش شبکه تلویزیونی "ان در تی وی"، دومین از هفت ماهواره ناوبری هندی IRNSS -۱ا روز جمعه از تنها با پایگاه فضایی در این کشور واقع در جزیره شریخاریکوتا در نزدیکی سواحل ایالت آندراپرادش پرتاب شده است. سازمان تحقیقات فضایی هند گفت که ایجاد سیستم مستفل ناوبری ماهواره‌ای منطقه‌ای در هند تا آخر سال جاری به پایان خواهد رسید .

در ماه ژوئیه سال گذشته، موشک حامل هندی اولین ماهوارهIRNSS -۱Aرا به مدار رساند. دو ماهواره دیگر در نیمه دوم سال جاری پرتاب خواهد شد. برنامه ریزی شده است که در مجموع هفت ماهواره پرتاب شود .( به به)

سیستم ناوبری قلمرو شبه قاره هند و در حدود ۱.۵ هزار کیلومتر از مرزهای آن را در بر خواهد داشت. این سیستم برای اهداف نظامی و غیر نظامی طراحی شده است . ( کی‌ به کیه، این جور اخبار که خرجی نداره کل خرجش یک عکس فتوشاپی است و بس ... عوضش تضمین صد در صدی است که این کشور‌ها به حال خود رها شده، و هر جنایتی در آنجا و بر ضّد بشر و مردم این کشور‌ها صورت می‌گیرد و تحت کنترل انگلیس باقی‌ میمانند و چپاول و تخریب می‌شوند، بدون خرج کردن یک ریال و بدون اینکه انگلیس انگشت کوچیکش را در این رابطه تکان دهد!! پس زنده باد خریّت و اکثریت ناآگاه و اقلیت خودفروش همه کاره!!!)


منبع: صدای روسیه

هیچ نظری موجود نیست: