۴.۹.۹۲

مقامات رژیم وحشی و عقب مانده سعودی خواستار بریدن گوش کارگران مهاجر در این کشور شدند!!!


جون به جونشان کنی‌، وحشی اند.

عضو سابق مجلس شورای عربستان با درخواست جهت اعمال شدیدترین مجازات برای کارگران اتیوپیایی غیرقانونی، پیشنهاد کرد که گوش آنها برای عبرت گرفتن دیگران بریده شود.

"عبدالوهاب آل مجثل" در یکی از برنامه‌های شبکه ماهواره‌ای " فور شباب" عربستان گفت : "ما طی ۲۵ سال گذشته در مناطق جنوبی عربستان مشکلاتی با کارگران اتیوپیایی داشتیم و همیشه شاهد استفاده آنها از چاقو و ساطور در ارتکاب جرایم خود بودیم تا اینکه محمد بن نایف وزیر کشور و برخی شاهزادگان دست به کار شدند و ظرف ۱۵ روز کشور را پاکسازی کردند."



آل مجثل برای توجیه مواضع تند و غیر انسانی‌ خود جهت برخورد خشونت آمیز با کارگران اتیوپیایی گفت: "آیا کارگران اتیوپیایی واقعاً بدبخت هستند ؟ آیا کسانی که مرتکب جرایمی مانند قاچاق اسلحه و مواد مخدر، قتل و فحشا می شوند ، بدبخت هستند ؟"
پیش از این نیز سخنگوی وزارت کشور عربستان کارگران اتیوپیایی را بدبخت و جویای لقمه‌ای برای امرار معاش خود توصیف کرده بود .
آل مجثل افزود: "پیشنهاد می کنم که مسئولان عربستان مانند مسئولان امارات گوش کارگران اتیوپیایی را پیش از اخراج آنها قطع کنند تا عبرتی برای دیگران باشند."
پخش مصاحبه شبکه فور شباب با آل مجثل در یوتیوب شمار قابل توجهی بیننده داشت.

این اظهارات خشونت آمیز وی با اعتراض بسیاری از فعالان در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

برخورد خشونت آمیز نیروهای امنیتی سعودی با کارگران اتیوپیایی به دلیل مطابقت نداشتن وضعیت اقامت آنان با قانون جدید کار در عربستان، طی هفته‌های اخیر باعث کشته و مجروح شدن شماری از آنان شده است. و ده‌ها هزار تن‌ از آنان به تعارض وهشیانهی و غیر انسانی‌ از عربستان اخراج شده‌اند.

منبع