۴.۶.۹۲

ترک‌ها با چسباندن خودشان به ایرانی‌‌ها دنبال به دست آوردن هویت هستند. و با ساخت سریال‌های احمقانه، به جنگ و نفرت بین سنی و ‌شیعه دامن میزنند.


هر چی‌ ایرانی‌ ها، ترک‌ها را ندید میگیرند و به آنها اعتنا نمیکنند و به قول معروف نمی‌گویند خرتان به چند من، در عوض ترکها مرتباً دنبال چسباندن خودشان به ایرانی‌‌ها هستند تا هم از منابع مالی‌ ایرانی‌‌ها بدزدند، هم از چشمه های عظیم و منابع بزرگ تاریخی‌ و فرهنگی‌ و معنوی ایرانی‌‌ها برای خود هویت سازی کنند.

هیچ ملّتی در دنیا نیست که در تاریخ و فرهنگش از پارسیان و ایرانی‌‌ها تاثیر نگرفته و یا حداقل از ایران باستان سخنی به زبان نیاورده باشد، در حالی‌ که از ترک‌ها تنها در یک جا آنهم در تاریخ ساختگی که خودشان به کمک فرانسوی‌ها برای خود ساخته اند، نام برده شده و تاریخ ملل دیگر آنها را با عنوان قبایل وحشی که کارشان دزدی، قتل، غارت و تجاوز به دیگر ملل بوده است میشناسند. در نتیجه ترک‌های ترکیه مرتباً دنبال ایرانی‌‌ها هستند تا با آویزان کردن اجباری و زوری خودشان به ایرانی‌ ها، بلکه از این رهگذر به عنوان یک ملت به دنیا شناخته شوند، و تو گویی نوکری بی‌ چون و چرای غربی‌ها و حمایت همه جانبه غربی‌ها از آنان برایشان کم است که دست از سر ما ایرانی‌‌ها برنمیدارند!



پخش دو سریال ضدایرانی توسط شبکه‌های تلویزیونی ترکیه!

شبکه‌های تلویزیونی ترکیه با پخش سریال‌های ضدایرانی درصدد القاء ادعای تلاش ایران برای احیای امپراتوری پارس و متهم کردن دستگاههای امنیتی به حمایت از حزب پ.ک.ک می‌باشند.
به گزارش خبرنگار بین الملل "ندای انقلاب"، به‌تازگی شبکه‌های تلویزیونی ترکیه با پخش دو سریال‌ تحت عنوان "شوکت تپه" و "دولت پنهان در عثمانی" بر دامنه اقدامات ضدایرانی خود افزوده‌اند.


در صحنه‌هایی از سریال ضدایرانی "شوکت تپه" به مخاطبان این‌گونه القاء می‌شود که افسران و ماموران امنیتی "ساواما" ضمن همکاری با بخش ناراضی حزب پ.ک.ک تلاش دارند مذاکرات صلح در این کشور را به بن بست بکشانند!

(یادشان رفته که دولت فاشیست و نژاد پرست ترکیه با پیمان شکنی که با کرد‌ها کرد، آنان را از مذاکرات احمقانه ترکی‌ مأیوس نمود و شکست مذاکرات ترک‌ها به دلیل دروغ گویی خودشان بوده است و ربطی‌ به سایر کشور‌ها ندارد.)

در سکانسی از این سریال یکی از نظامیان ترک که به همراه تیم امنیتی پس از عبور غیر قانونی از خط مرزی وارد ایران شده است، فرمانده ایرانی را متهم به حمایت از حزب پ.ک.ک ترکیه و پذیرایی از آزادی خواهان کرد عضو این حزب در ارومیه می کند! (دو استان آذربایجان تحت اختیار کامل ترکیه است و آذریهای خوش غیرت این دو استان، تمامی منابع مالی‌ ایران را به طرف کشوری که کشنده نیاکانشان است سرازیر میکنند، و دولت احمق‌ها کمترین قدرتی‌ را در این دو استان ندارد، ترک‌ها به وقاحت و دروغ گویی مشهورند.)


از سوی دیگر در بخشی از سریال ضدایرانی "دولت پنهان در عثمانی" از ایرانی‌ها به عنوان کسانی که دربر هم زدن آسایش و امنیت امپراتوری عثمانی! نقش داشته‌اند، یاد می‌شود و کارگردان در صدد القای این توهم به بیندندگان است که ایرانی‌ها همان طور که در دوره صفوی درپی ایجاد ناآرامی داخلی در عثمانی بودند،امروز نیز از طریق دخالت در حوادث پارک گزی و… در حال برهم زدن امنیت ترکیه می باشند. (۲۵ سال دزدی و جنایت را با نام امپراتوری عثمانی میشناسند! چه جور امپراتوری است که یک آجر ازش باقی‌ نیست و هیچ کجا اثری از آثارش نیست؟! چه جور امپراتوری است که تنها در افکار مریض سران ترکیه وجود خارجی‌ دارد، و خارج از مرز‌های ترکیه فقط دست مایه جوک و خنده است!)


در بخشی از دیالوگ‌های این سریال فردی به نام "شیخ" به قهرمان داستان به نام "پهلوان علی" می گوید:دغدغه ایرانی‌ها عشق به علی نیست، نفرت از عمر است، آنها به فکر اسلام نیستند بلکه در پی احیای امپراتوری پارس هستند!

گفتنی‌ است، در این سریال بدترین فحاشی‌ها و الفاظ توهین آمیز به ایرانی‌ها و مذهب تشیع نسبت داده شده است.

منبع