۲۹.۱.۹۲

وقتی‌ اراذل و اوباش نوکرآخوند ، سیاسی میشوند.

محسن غرویان ، اوباشی که جز سگ ها، پادو‌ها و نوکران سابق مصباح یزدی بوده است

یکی‌ از پادو‌های مولای دو زاری، مصباح یزدی، جدیدا در یک دگردیسی مصلحتی سیاسی شده و در مورد اشتباهات اربابش اظهار فضل کرده به این ترتیب که می‌گوید:


● اصولگرایان از‌‌ همان روزی که دولت احمدی‌نژاد را دولت امام زمان خواندند و او را معجزه هزاره سوم نامیدند و برایش کتاب نوشتند باید فکر این روز‌ها را می‌کردند.

● وقتی مصباح یزدی( آخوند ایران فروش) می‌گوید که برای من مسجل شده است که نظر امام زمان رای به احمدی‌نژاد است این روز‌ها را می‌توانستیم پیش‌بینی کنیم.

● عقلای قوم اصولگرا در قصه دولت‌داری آقای احمدی‌نژاد از‌‌ همان ابتدا باید احتیاطاتی را در نظر می‌گرفتند که نگرفتند و از حول کنار گذاشتن اصلاح‌طلبان به شوق آمدند.

● اصولگرایان در مورد احمدی‌نژاد دچار غفلت و تغافل شدند. البته آقای احمدی‌نژاد هم تغییر کرد. کسی از روحیات ایشان و کارهایی که انجام می‌دهد خبر نداشت.

● آقای احمدی‌نژادی که سال ۸۴ با شعار عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض برای ریاست‌جمهوری آمد و توانست اعتماد آخوند‌ها و مردم را به خود جلب کند با احمدی‌نژاد امروز فرسنگ‌ها فاصله دارد.

● ترکیب احمدی‌نژاد با مشایی تعبیر فلسفی، مثل ترکیب ماده و صورت در فلسفه است که از هم جداشدنی نیست. با این مبنا دیگر جای هیچ شبهه‌ای باقی نیست که این آقایان علاقه دارند تا در قدرت باقی بمانند.

● اصولگرایان مدت‌هاست از احمدی‌نژاد عبور کرده‌اند.

● فکر می‌کنم آقای احمدی‌نژاد نمی‌تواند به آنچه می‌خواهد برسد اگرچه معتقدم ایشان همچنان در روستا‌ها و برخی شهرهای کوچک هوادارانی دارد.

● محمد خاتمی اگر از آن مجرای طبیعی و از نظر قانونی وارد انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ شود، می‌تواند یک حماسه و موج مردمی را در فضای سیاسی کشور ایجاد کند.