۵.۱۲.۹۱

رادیو فردا ماهیت خود را ناخواسته لو داد.


آنچنان بازار خیانت به ایران و دزدی از ایران گرم است که گویی اگر جز خائنین و دزدان نباشی‌، شق القمر کردی و یا از دسته مخلوقات عجیب، آفریده شده‌ای. اگر دقت کرده باشید، هر گاه مردم شریف ایران به افتخاری نائل میشوند ( مثلا همین قهرمانی ایران در سطح جهانی‌ در رشته کشتی‌،) بلافاصله در فضای سایبری ایران که جولانگاه خائنین و پانترک‌های ذلیل و مفلوکی که از بغض ایران و ایرانی‌ مریضتر شده اند، و دیگر نوکرانی که سر در آخور عرب و چشم آبی‌ها دارند، چگونه و با چه طرز مسخره ای، جیغ‌های رنگارنگ مایل به بنفش کشیده میشود، تا به خیالی خام درخشش این قهرمانی به چشم نیاید، و در این راستا، یک باره فضای سایبری ایرانی‌ از اخبار و ادعا‌های مسخره‌ای نظیر نابودی زبان پارسی‌ تا صف‌های برنج وارداتی و دیگر مطالب از این دست پر میشود، به این امید که افتخار و شادی این پیروزی‌ها را کمرنگ نمایند، اینچنین روانی‌‌های حقیری هستند.


موش‌های خانگی و نفوذی در بین ایرانی‌‌ها که با نام ایرانی‌ و به زبان پارسی‌ اکثر سایت‌های ایرانی‌ را به نام خود مصادره کرده‌اند،( بالاترین، ایرنگلوبال، ایران نیوز، پارس نیوز، رادیو فردا و و و) در اینگونه سایت‌های معلوم الحال، آنچنان ناشیانه، مثل گندم برشته بالا و پایین می‌پرند، که هر کودکی را به خنده میاندازند.

در وبلاگ "اندرباب" مطلبی در مورد سایت رادیو فردا خواندم که انگیزه نوشتار بالا شد. و از حماقت سایت رادیو فردا هم تعجب کردم هم خندیدم. رادیو فردا در نظر سنجی از ایرانی‌‌ها سئوال کرده که شخصیت محبوبتان کیست و در بین افراد پیشنهادی نام علی‌ لاری جانی نیز گنجانده شده ( علی‌ لاریجانی! باورتان میشود؟ علی‌ لاریجانی!!! خائن و دزدی که همین چندی پیش با وضعی مفتضح از قم بیرونش انداختند، و از نوکرانی که مورد لطف و حمایت پانترک هاست) ، یعنی‌ یا باید کلا از مرحله پرت باشی‌ و از اخبار ایران خبری نداشته باشی‌ و یا ابلهانه با تلاشی مذبوحانه بخواهی سیاه را سپید جلوه دهی‌ تا نام علی‌ لاریجانی در این لیست قرار بدهی‌، یعنی‌ همان کاری که رادیو فردا کرده است.
از حماقت این افراد چشم‌های آدمی‌ تا آخرین حد گشاد میشود.
و البته این دفعه اول نیست که نوکران ضدّ ایرانی‌ برای تشخیص و پی‌ بردن به اوضاع، دست اویز نظر سنجی میشوند، این ابله‌ها چون قدرت تشخیص موقعیت و بررسی و تحلیل اوضاع کنونی جامعه ایران را ندارند اکثرا از طریق نظر سنجی میخواهند دریابند که دنیا دست کیست و نظر سنجی‌های حماقت بارِ از این دست بشدت محبوب و مورد علاقه این جماعت ذاتاً ابله است.

وبلاگ اندرباب می‌نویسد: رادیو فردا از ترس محبوبیت شاهزاده رضا پهلوی امسال نام او را از فهرست نظرسنجی حذف کرد

وقتی عکس العمل رسانه‌ها را می بینیم به این پی می بریم چه کسانی و چه گروههایی پشت صحنه اداره کردن این رسانه‌ها هستند.سال گذشته رادیو فردا که کفه سنگین آن در دستان اصلاح طلبان خط امامی و مجموع شورشیان ۵۷ هست آمد و در نظر سنجی شخصیت‌های خبر ساز سال نام شاهزاده رضا پهلوی را گنجانید تا با قرار دادن نام او در کنار موسوی و خامنه‌ای و احمدی نژاد و اصغر فرهادی که اسکار برده بود او را به عنوان شخصیتی که از نظر مردم در نظر سنجی در رده‌های چهار و پنج جامعه ایرانی هست قلمداد کند اما با رای قاطع ملت ایران شاهزاده مقام اول را کسب کرد. حتی رادیو فردا در یک عمل کاملا خلاف موازین به محض اسکار گرفتن اصغر فرهادی رای گیری را در فیس بوک تکرار شده که لاقل ایشان را دوم کند ولی بازهم نتوانست .

امسال از اشتباه گذشته درس گرفت و به کل نام شاهزاده را در نظر سنجی قرار نداد چون میدانست امسال با گام بزرگ شاهزاده رضا پهلوی برای رهایی ملت ایران و مذاکرات با دول اروپایی و کشورهایی مثل چین خبر سازترین چهره سال هست و امسال با رای قاطع تر و بیشتری از پارسال مقام اول را کسب میکند و دیگر اصغر فرهادی اسکار برده‌ای نیست که بتواند با شاهزاده رقابت کند. همین یک ماه پیش هم شاهزاده در بین ۳۰۰ میهمان برنامه افق صدای امریکا با رای قاطع اول شد. جایی که او یک تنه با بسیاری از شورشیان ۵۷ رقابت داشت ولی مردم ایران آگاه هستند که به چه کسی رای دهند و خادم را از خائن به خوبی تشخیص میدهند.

حال من به عنوان یک وبلاگ نویس از رادیو فردا چند مورد را میخواهم :
۱-این اسامی که انتخاب شده اند بر چه اساسی خبر ساز‌ترین هستند؟ از نظر من به جز محمود احمدی نژاد و ستار بهشتی بقیه اسامی هیچگونه خبری نداشته اند. میرحسین موسوی که یکسال کلامی نگفته خبر ساز بوده یا ابولفضل قدیانی ؟ یا جعفر پناهی که از او هم خبری نبوده ؟ یا تاجرزاده ؟ گویا جمع شورشیان ۵۷ جمع هست که با علی لاریجانی هم این جمع تکمیل میشود !
۲-رادیو فردا باید آن روزنامه نگارانی که که این اسامی را اعلام کرده با اسامی و نام هایی که معرفی کرده اند بیاورد تا ما پی ببریم چه کسانی هستند که اینقدر شعور و سواد نداشته اند و اسامی خود را روزنامه نگار گذاشته اند؟
۳-رادیو فردا باید از ملت ایران بابت این انتخاب عذر خواهی کند

هیچ نظری موجود نیست: